Mrzí nás, pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje nebo neslouží, jak má. Proces reklamace či vrácení produktu se vám snažíme maximálně zjednodušit.
V případě, že si nejste jisti, jak postupovat, nebo zda se jedná o vrácení nebo reklamaci, kontaktujte nás zde.
Vrácení zboží
Může se stát, že objednané zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete jej vrátit. Zboží nám můžete do 14 dnů od data jeho převzetí bez udání důvodu vrátit. Stačí vyplnit formulář Odstoupení od kupní smlouvy a poslat jej spolu s vráceným zbožím na adresu uvedenou ve formuláři. Kopii vyplněného formuláře nám prosím pošlete na e-mail: info@softello.sk.
Po obdržení Vašeho zboží na sklad potřebujeme 3 pracovní dny, abychom jej překontrolovali, proto prosíme o strpění, budeme Vás informovat e-mailem, jakmile zboží obdržíme na sklad. Peníze Vám vrátíme převodem na Vámi zvolený bankovní účet.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde.
Adresa pro vrácení zboží:
BS PRODUCTION, s.r.o.
Radošovce 145
908 63 Radošovce
Slovensko
Reklamace
Na veškeré naše zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet v momentě, kdy převezmete zboží.
- Pro uplatnění reklamace vyplňte Reklamační formulář a připravte si kopii dokladu o koupi zboží.
- Zboží, pro které si přejete uplatnit reklamaci, důkladně zabalte.
- Zboží můžete přinést osobně nebo zaslat na naši adresu, která je uvedena níže.
- Vyplněný Reklamační formulář a kopii dokladu o nákupu zboží nám přiložte k reklamovanému zboží nebo zašlete do e-mailu na info@softello.sk. Prosíme vás o důkladné popsání závady, výrazně tím přispějete ke zkrácení délky reklamačního řízení. Bez dodání těchto dokladů bohužel neumíme zboží identifikovat a reklamace nebude převzata.
- Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od fyzického přijetí reklamovaného zboží.
Reklamační formulář si můžete stáhnout zde.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
BS PRODUCTION, s.r.o. – Reklamace
Radošovce 145
908 63 Radošovce
Slovensko
Prosíme dbejte na důkladné zabalení zboží. Rádi bychom vás upozornili, že poškození zapříčiněné nedostatečným balením během přepravy k nám, nebudou uznány jako součást reklamace.
Často kladené otázky (FAQ)
- Jak mohu reklamovat poškozené zboží?
Poškozené zboží k reklamaci můžete přinést osobně nebo zaslat poštou či kurýrem na naši adresu.
- Jak se dokážu spojit s reklamačním oddělením?
Naše reklamační oddělení lze kontaktovat od 8:00 do 16:00 hodin na telefonním čísle +421 910 777 878 nebo e-mailem na info@softello.sk.
- Jak dlouho trvá reklamace?
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od fyzického přijetí reklamovaného zboží.
- Jak postupovat při odstoupení od smlouvy?
Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu můžete do 14 dnů od momentu, kdy převezmete zboží. Toto právo mají pouze zákazníci, kteří jsou spotřebiteli a nakupují v e-shopu online. Nevztahuje se na nákupy v prodejnách. Všechny důležité informace naleznete v části Obchodní podmínky, kde naleznete i Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Máte-li dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme, jak postupovat.